OUR WORK

 
 
TUBE 3.png

TUBE OR NOT 2BE?

TUBE je naša beba. Malo je cevasta, ali mi je baš zbog toga volimo još više.

Dali smo joj ime i identitet, upakovali je – drugim rečima, napravili smo brend from scratch – i pustili na zahtevno tržište negaziranih bezalkoholnih pića. Od prvog koraka, odlično se snalazi. TUBE je brzo postao deo svakodnevice najzahtevnije ciljne publike – pripadnika Zoomers generacije, a i svih ostalih koji su celoga života pomalo tinejdžeri.

TUBE 4.png
TUBE 5.png
TUBE 6.png

GUARANA CHILINGER: ZAČILI & POKIDAJ, LAZAREVIĆU

GUARANA je brend kakav sanjaju advertajzeri. Odvažna, provokativna, drugačija…Ponosni smo što smo u njenom jatu. Posebno se dičimo time što je iz našeg inkubatora poletelo najmlađe čedo iz porodice Sova – GUARANA Chilinger.

Kampanja kojom je lansirana nova brend ekstenzija usmerena je ka generaciji koja obožava (online) challenge-e i ima strpljenja samo za brendove koji je ludo zabavljaju.

chili 3.jpg
chili 4.jpg

GUARANA ORIGINAL: STUDENTSKA MAJKA

U ispitnom roku najvažnije je zagrejati stolicu i dobro rashladiti GUARANU.  

 Kampanjom “Definicija je mama” obratili smo se svima koji nemaju kad da spavaju, jer moraju mnogo da uče. Umesto za pravolinijsko objašnjavanje već poznatih funkcionalnih benefita No Sleep pića, opredili smo se za kvalitetno zezanje, dajući nova, zabavnija značenja pojmovima čije definicije đaci i studentni besomučno bubaju.  


Gua 3.png
Gua 4.png

BLO Your Mind

LICEULICE nam je stari prijatelj. Prirodno je da smo prijateljski priskočili u pomoć kada je svoje plemenito poslovanje proširio i na izdanje na engleskom jeziku, namenjeno turistima i expat-ovima. Tako je nastao novi društveno-odgovorni brend BLO (Belgrade Less Ordinary), magazin namenjen svima koji žele istinski da upoznaju Beograd, ne trošeći vreme na klišeizirane turističke preporuke. Osim što strancima otkriva najbolje čuvane tajne grada, BLO im omogućava da pomognu onim Beograđanima kojima je pomoć najpotrebnija.

blo 3.png
blo 6.png
blo 4.png

Billboard PRIMENA.jpg
mockup vertikalno.jpg

NIKŠIĆKO JE ODUVIJEK MODERNO

Vremena se menjaju, ali neke vrednosti su uvek “u modi”. Kao Nikšićko Pivo, na primer, koje se još od 19. veka prepoznaje po kvalitetu i sposobnosti da ide u korak s vremenom, pa i ispred njega.

Iz te činjenice izašla je brend kampanja “Oduvijek moderno”, koja poput super brzog vremeplova vozi publiku kroz vekove i pokazuje da se sve suprotnosti između savremenog i tradicionalnog mogu lako pomiriti uz čašu dobrog piva. Stvarno, “dobro je da u ovi svijet postoji Nikšićko”.

b1 niksicko tamno digital.png

Pivo koje ima šta da doda

Pored toga što se odlično slaže uz određena jela, Nikšićko Tamno se može koristiti i u pripremi fantastičnih jela - i slatkih i slanih! Zato smo kreirali zbirku recepata koji kao ključni sastojak imaju Nikšićko Tamno. Ovu sjajnu kolekciju svi posetioci sajta Nikšićkog Piva mogu besplatno preuzeti i uživati u fenomenalnim gastronomskim avanturama "piva koje ima šta da doda".

A da bismo fanovima Facebook stranice pružili interesantan i koristan sadržaj, osmislili smo nagradni konkurs, ali i ostvarili saradnju sa influenserima koji su pripremali jela iz zbirke recepata i snimke podelili sa svojim fanovima.


pravi ukus

Neke stvari nije potrebno dodatno pojašnjavati. Na primer, ukus Big Mac-a. Zato smo odlučili da sastojci govore sami.


mali ogled o nuli

U potrazi za što efektnijom interpretacijom Credit Agricole ponude keš kredita (0% kamatna stopa), stigli smo do daleke istorije i genijalnog Brahmagupte, matematičara koji je zaslužan za izum nule.


Sve je lako kad si mlad

Povodom 120 godina tradicije pivarstva u Nikšiću, u okviru kampanje Sve je lako kad si mlad, osmislili smo seriju jedinstvenih Nikšićko Pivo Viber stickera, koji su učinili zabavnijom komunikaciju ljubitelja Nikšićkog Piva putem popularne aplikacije.


Kod kuće je najlepše

Dom je pitanje emocija, a ne kvadratnih metara. Polazeći od te istine, kampanju za stambene kredite Credit Agricole banke realizovali smo s namerom da prenese emociju onog najboljeg trenutka u skoro svakom našem danu – trenutka u kojem, glasno ili u sebi, kažemo – ‘Ajmo kući.

Par.jpg
336x280.jpg
Ekonometar 215x150mm (3).jpg

I šejk i sladoled

Pred nas je stavljen zadatak da zaustavimo negativan trend broja gostiju i utičemo na percepciju da je McDonald's skup. Zato smo, u saradnji sa klijentom, kreirali posebno atraktivnu letnju ponudu, a komunikaciju usmerili na ljude u prolazu, pozivajući ih da svrate na sladoled i šejk.

Ova kampanje nije samo zaustavila, već i preokrenula negativan trend broja gostiju. 


billboard becklight MOCKUP.jpg
Billboard 4x3NARANDZA.jpg

Voće pokreće

Za OOH i print kampanju koju smo povodom 20. godišnjice uradili za Next osvojili smo UEPS priznanje za 2016. godinu.