OUR WORK

 
 

vrhovi su nam u prirodi

Sneg na vrhu Durmitora, moćna energija prirode i ledna planinska reka direktna su asocijacija na svežinu i kvalitet jedinstvenog Nikšićkog Piva. 


San koji je postao java

I veliki dečaci imaju velike snove. Neki od njih se i ostvare, zar ne?

Upravo tako smo promovisali Grand Big Mac burger. 

Prava stvar za one koji imaju apetita!


serija o evropskim vrednostima

Pansion Evropa je humoristička TV serija koju smo osmislili i producirali kako bismo, zajedno sa klijentom, Delegacijom Evropske unije u Republici Srbiji, promovisali evropske vrednosti. Serija je u nekoliko navrata emitovana na RTS-u, a projekat je bio u najužem izboru za nagradu Kaktus 2017. godine.


pivo koje ima šta da kaže

Pivo koje ima šta da kaže je headline kampanje za pivo koje je dovoljno moćno da govori samo za sebe.

I to govori ljudima koji uživaju u njemu tako da ostaju bez reči.

BACKLIGHT4x3-mockup.jpg
Mock up.png

EXpress yourself in motion

Naš zadatak bio je da inspirišemo i aktiviramo JUKE fanove, ali i da povežemo JUKE sa urbanom gradskom ekipom koja je stalno u pokretu. U saradnji sa portalom www.trcanje.rs, Color Running organizacijom i poznatom fitnes instruktorkom i influenserkom Jasminom Aleksandrov, uključili smo se u fenomenalni Color Running događaj i postigli sjajne rezultate! 


b1 niksicko tamno digital.png

Pivo koje ima šta da doda

Pored toga što se odlično slaže uz određena jela, Nikšićko Tamno se može koristiti i u pripremi fantastičnih jela - i slatkih i slanih! Zato smo kreirali zbirku recepata koji kao ključni sastojak imaju Nikšićko Tamno. Ovu sjajnu kolekciju svi posetioci sajta Nikšićkog Piva mogu besplatno preuzeti i uživati u fenomenalnim gastronomskim avanturama "piva koje ima šta da doda".

A da bismo fanovima Facebook stranice pružili interesantan i koristan sadržaj, osmislili smo nagradni konkurs, ali i ostvarili saradnju sa influenserima koji su pripremali jela iz zbirke recepata i snimke podelili sa svojim fanovima.


pravi ukus

Neke stvari nije potrebno dodatno pojašnjavati. Na primer, ukus Big Mac-a. Zato smo odlučili da sastojci govore sami.


mali ogled o nuli

U potrazi za što efektnijom interpretacijom Credit Agricole ponude keš kredita (0% kamatna stopa), stigli smo do daleke istorije i genijalnog Brahmagupte, matematičara koji je zaslužan za izum nule.


Sve je lako kad si mlad

Povodom 120 godina tradicije pivarstva u Nikšiću, u okviru kampanje Sve je lako kad si mlad, osmislili smo seriju jedinstvenih Nikšićko Pivo Viber stickera, koji su učinili zabavnijom komunikaciju ljubitelja Nikšićkog Piva putem popularne aplikacije.


Kod kuće je najlepše

Dom je pitanje emocija, a ne kvadratnih metara. Polazeći od te istine, kampanju za stambene kredite Credit Agricole banke realizovali smo s namerom da prenese emociju onog najboljeg trenutka u skoro svakom našem danu – trenutka u kojem, glasno ili u sebi, kažemo – ‘Ajmo kući.

Par.jpg
336x280.jpg
Ekonometar 215x150mm (3).jpg

I šejk i sladoled

Pred nas je stavljen zadatak da zaustavimo negativan trend broja gostiju i utičemo na percepciju da je McDonald's skup. Zato smo, u saradnji sa klijentom, kreirali posebno atraktivnu letnju ponudu, a komunikaciju usmerili na ljude u prolazu, pozivajući ih da svrate na sladoled i šejk.

Ova kampanje nije samo zaustavila, već i preokrenula negativan trend broja gostiju. 


billboard becklight MOCKUP.jpg
Billboard 4x3NARANDZA.jpg

Voće pokreće

Za OOH i print kampanju koju smo povodom 20. godišnjice uradili za Next osvojili smo UEPS priznanje za 2016. godinu.